Sinopsis Parlar de Paula Bonet i del seu treball és parlar de dibuix, gravat, pintura i escriptura. En totes i cadascuna d'aquestes disciplines s'ha introduït de ple com un cicló, reflex de la seua personalitat. Va fer els primers passos en la pintura i des d'ací va protagonitzar un gir cap al dibuix que la va conduir a l'escriptura. Els llibres il·lustrats van ser la porta d'entrada a un món en què podia combinar les dues aspiracions artístiques: pintar i escriure. Amb la publicació de "La sed" (Lunwerg, 2016), estil i tema es van tornar més durs i molt emocionals. Paula Bonet va mantenir la figuració, però va remoure la iconografia i el color es va fer pàl·lid i ombrívol, i van ressorgir l'escombrada i la veladura en la seua pintura. D'aquesta manera, transforma el seu pensament en una obra d'un talent plàstic cada vegada menys figuratiu i més matèric, elaborada a partir de vivències personals i d'una sèrie de reflexions sobre el signif...
Mucho más que una librería: el refugio cultural en el corazón de Castellón. Descubre nuestras recomendaciones diarias, agenda de eventos y ese libro especial que no sabías que buscabas. ¡Ven a vernos o explora nuestro catálogo aquí: www.argot.es!"